De voorbereiding 2014-01-26 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu De voorbereiding 2014-01-26 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu

De voorbereiding 2014-01-26

Door: Ton

26 Januari 2014 | Nederland, Teteringen

Vandaag stonden 35 kilometers op het programma, richting Geertruidenberg. Marianne wilde graag de fiets van Sophie proberen, dus eerst naar haar om de fiets tijdelijk om te ruilen. Omdat we dan weer wind mee hadden in de eerste helft en wind tegen in de tweede helft, maar een route geïmproviseerd: het eerste stuk van de officiële route zoals we die op 12 juli ook gaan rijden. Eerst naar het Oranjeplein en dan via de Ginnekenweg naar de Mark en vervolgens langs het fietspad naar België. Onze eerste internationale route van deze voorbereiding. Flink wind tegen, maar we presteerden het om een gemiddelde van 19,9 km te fietsen tot aan het keerpunt. Onderweg gaf Marianne aan wel langzamer te willen als wij het te hard vonden, maar zij had een makkie, want deze fiets reed een stuk beter.
Eenmaal gedraaid reden we met wind mee gemakkelijk 22 km per uur terug naar Ulvenhout. Even bij ma op de thee. Het was gezellig, maar het brak ons ritme. Dat doen we volgende keer niet meer: voor de training is dit niet handig.
Eenmaal weer op de fiets reden we vlot naar Teteringen, even de fiets inleveren bij Sophie en meteen wat thee drinken en dan naar huis terug. Uiteindelijk 36,4 km op de teller.

• 26 Januari 2014 - 17:45

Iris:

Hahahahahah goed bezig marian!
    leuk te lezen elke week.
    idd op visite tijdens trainen is geen aanrader, maar al doende leert men!
    groetjes iris