Voorbereiding 2014-03-16 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu Voorbereiding 2014-03-16 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 2014-03-16

Door: Ton

16 Maart 2014 | Nederland, Teteringen

Vandaag stond er weer een training op het programma. 60 km deze keer.
Ook vandaag waaide het weer flink. We startten vanaf de Sacramentskerk, Taco moest zingen en ik ging luisteren. We aten eerst even de meegenomen broodjes en eierkoeken op. We reden langs de Mark richting Galder, waar we al snel de route richting Rijsbergen namen, om langs Hazeldonk te rijden. Onderweg kwamen we nog bij een collega voorbij, wel gezwaaid, maar niemand reageerde, ze zullen ons wel niet gezien hebben.
Dan binnendoor naar Zundert waar we even wat dronken bij Café de Roskam.
In België richting Meer gereden, een cache gedaan, daar nog even wat gegeten en gedronken.
Vervolgens terug via Ulvenhout, waar we bij 't Nippeltje nog een ijsje aten.
Daarna snel door naar Teteringen.
We hebben genoten van het heerlijke weer met behoorlijk wat zon. Jammer was wel dat we meestal wind tegen hadden.
Totaal gereden afstand 63 kilometer, met een gemiddelde snelheid van 20,4 km/u.