De voorbereiding 2014-03-30 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu De voorbereiding 2014-03-30 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu

De voorbereiding 2014-03-30

Door: Ton

30 Maart 2014 | Nederland, Teteringen

Omdat Marianne moet blazen met haar kapel, gaan Sjoerd, Taco en ik samen op pad. Ik zou eigenlijk een optreden hebben met Popkoor BSUR, maar soms moet je prioriteiten stellen. We plannen niets, behalve de afstand: 70 km.
Heerlijk weer als we vertrekken en dat zou de hele dag zo blijven. We vertrekken om 13.15 uur en zetten er meteen de sokken in. Aan het einde blijkt ons gemiddelde 22,5 km per uur te zijn. Via Oosterhout en Raamsdonksveer gaat het richting Geertruidenberg waar we het water overstekken naar Hank. Vervolgens richting Dussen langs het water. We volgen de dijk tot bij Genderen, waar we even pauzeren op een bankje met uitzicht over het water. Daarna rijden we terug naar het pontje bij Drongelen. Via Sprang-Capelle door ’s Gravenmoer waar we even pauzeren bij cafetaria De warme hap en door naar Oosteind en Oosterhout. Eenmaal terug in Teteringen nemen we een ijsje bij Stollie’s. Daarna naar huis waar we rond 17.00 uur aankomen.