De voorbereiding 2014-04-28 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu De voorbereiding 2014-04-28 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu

De voorbereiding 2014-04-28

Door: Ton

27 April 2014 | Nederland, Teteringen

Vandaag stond er 90 km op het programma. Nadat Taco terug was van het zingen hebben we wat gegeten en zijn we vertrokken om 13.15 uur.
Het ging in een stevig tempo richting Bergen op Zoom. Door Prinsenbeek naar het Liesbos, waar we langs de autoweg gingen rijden. Het was heerlijk weer, met wat zon en zo’n16 graden. De regen zou ten oosten van Breda langstrekken, zodat wij het droog zouden houden.
Langs Etten-Leur ging naar Roosendaal en via Wouw naar Bergen op Zoom.
Eenmaal daar hebben we een ijsje gegeten bij Crusio en even op het terras gezeten. Daarna weer terug naar huis, waar we om 18.35 uur arriveerden.
De gps gaf een afstand van 96,5 km en de kilometertellen gaf een gemiddelde van 22,4 km per uur.
Eenmaal thuis een lekkere pizza gegeten en daarna gaan douchen.