De voorbereiding 2014-06-09 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu De voorbereiding 2014-06-09 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu

De voorbereiding 2014-06-09

Door: Ton

09 Juni 2014 | Nederland, Teteringen

De verjaardag van Amy, in Voorschoten.
Het doel van de trainingsrit van vandaag was duidelijk: Voorschoten.
Het was heerlijk weer, zonnig en warm. We reden in een vlot tempo van Teteringen via Raamsdonksveer naar Hank. Dan via Nieuwendijk en Sleeuwijk naar Gorinchem.
Van daaruit naar Schoonhoven, lekker met de pont naar de overkant van de Lek.
Daar geluncht. Het was vandaag zilverdag in Schoonhoven.
Vervolgens langs de Vlist, een prachtig fietspad, naar Haastrecht. Onderweg genietend van mooie huizen en mooie vergezichten.
Dan een stuk langs de Hollandse IJssel naar Gouda.
Dan langs Waddinxveen en Moerkapelle naar Zoetermeer en als laatste Voorschoten.
Het was en vlotte route, we reden om 8.30 weg en waren om 13.30 in Voorschoten.
92 km met een gemiddelde van 22,6.
Eigenlijk wilde ik nog terug fietsen, maar slecht weer onderweg weerhield me daarvan. Uiteindelijk met twee auto’s met elk 2 fietsen terug naar Teteringen gereden. Dankjewel Waldo, Sophie en Rick!