De voorbereiding 2014-06-15 - Reisverslag uit Vissenaken, België van tmst - WaarBenJij.nu De voorbereiding 2014-06-15 - Reisverslag uit Vissenaken, België van tmst - WaarBenJij.nu

De voorbereiding 2014-06-15

Door: Ton

15 Juni 2014 | België, Vissenaken

Na een goede nachtrust werden we getrakteerd op een heerlijk ontbijt. En daarna was het toch tijd voor het onvermijdelijke afscheid. We vertrokken tegen 11 uur en kregen meteen die heuvels weer voor de kiezen. Het leek vandaag wel makkelijker te gaan dan gisteren, logisch want we begonnen net. Na een klein half uur stopt Sjoerd en liep 10 meter terug want er lag € 50 op het fietspad. Omdat er geen mensen vlak voor hem reden, was niet vast te stellen van wie het geld was, dus mocht de eerlijke vinder dat houden. Hij was er natuurlijk zeer verguld mee. Omdat we dezelfde route terugreden als heen, valt daar niet veel over te vertellen. Rond 13.30 uur waren we in Lille, waar we in café de Brouwerstoren gedronken en gegeten hebben. Pannenkoeken en wafels, heerlijk.
Vandaag hadden we weer goed weer, maar wel wind tegen.
Tegen 14.25 vertrokken we daar weer.
Om 16.10 uur stopten we voor het laatst en konden we lekker genieten van de meegenomen lunchpakketten. Taco meldde dat hij een eekhoorn zag, maar stelde dat al snel bij: het was een wezel. Het beest draaide drie keer rond als een bange wezel alvorens de brug over te steken.
Om 16.30 uur reden we verder voor het laatste stukje naar huis, nog 18,5 km te gaan.
Om 17.27 waren we weer thuis.