2014-08-09 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van tmst - WaarBenJij.nu 2014-08-09 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van tmst - WaarBenJij.nu

2014-08-09

Door: Ton

09 Augustus 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Rick en Vivian willen naar huis.
Omdat de wifi op de camping echt een ramp is, ga ik met hen beiden naar Mc Donald’s. Daar zoeken we naar een vlucht naar huis. Het wordt maatschappij Vueling en het vliegtuig vertrekt om 16.25 uur uit Santiago naar Amsterdam.
Daarna zet ik hen af bij de camping, zodat ze kunnen gaan inpakken. Marianne is met Sjoerd en Taco naar een groot winkelcentrum gelopen vlakbij de camping. Ik ga ze daar opzoeken en shop nog wat mee. Sjoerd heeft natuurlijk weer eens een bal gekocht. Marianne wat kleren (die kunnen gewoon mee in de caravan). Hierna brengen we Rick en Vivian weg met zijn tweeën weg naar het vliegveld, krijgen nog een paraplu cadeau van een reiziger die hem toch niet mee mag nemen in het vliegtuig en gaan de documenten van Franciscus ophalen. Gelukkig waren we net voor dan een enorme groep. Hierna de jongens opgehaald om naar Finisterre te gaan, het eindpunt van de camino. Hier hebben we in de mist gekeken en gecacht. Het was behoorlijk druk, zeker voor het tijdstip (8 uur ’s avonds). Daarna heerlijk gegeten in de plaats zelf. Hierna naar de camping, waar we pas om 12.00 uur aan kwamen. We gingen dan ook meteen naar bed.