2014-08-12 - Reisverslag uit Vendoire, Frankrijk van tmst - WaarBenJij.nu 2014-08-12 - Reisverslag uit Vendoire, Frankrijk van tmst - WaarBenJij.nu

2014-08-12

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2014 | Frankrijk, Vendoire

Als het lekker weer zou zijn, zouden we minimaal één dag hier blijven. Het weer was prima, dus blijven we nog een dag. Sjoerd en ik halen de fietsen van het dak en ik ga lekker even wat cachen. In Villebois La Valette was een leuk marktplein, een mooie kerk en een groot kasteel.
Toen ik rond 15.30 terug kwam op de camping hadden Marianne en de kinderen de tent opgezet om hem schoon te maken en te laten drogen. Marianne had gewassen. Snel vouwden we de tent op en toen zijn Marianne en ik nog even bij het kasteel gaan kijken.
Er was net een rondleiding gestart (in het Frans), waar we bij aan konden sluiten.
Het was een indrukwekkend kasteel, waar veel gedaan werd en wordt aan restauratie.
Eenmaal terug op de camping besloten we morgen toch maar een poging te doen om thuis te komen. Het is 900 km rijden.
Nu gaan we eerst eten op de camping. Het is een gezamenlijke maaltijd met alle gasten die er aan deel willen nemen.

  • 12 Augustus 2014 - 22:55

    Paula Aben:

    Hallo Fam. Pijnenburg,

    Wat een geweldige verhalen. Ik heb ze vanavond allemaal gelezen. Was ook pas met jullie FB gekoppeld, dus vandaar. Dat zal wel een enorme ervaring en belevenis geweest zijn en zo met bijna het hele gezin. Knap van jullie, een topprestatie en een super team met elkaar.
    Voor nu wens ik jullie een goede reis terug en geniet daar óók nog even van.

    Groetjes Paula & Rens Aben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1275
Totaal aantal bezoekers 13000

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Fietsen naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: