2014-08-10 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van tmst - WaarBenJij.nu 2014-08-10 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van tmst - WaarBenJij.nu

2014-08-10

Door: Ton

10 Augustus 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag hebben we uitgeslapen. We bleven zeker tot 9.00 uur in bed liggen, alleen al omdat het kon. Na het ontbijt begonnen met het reisvaardig maken van de caravan en auto (fietsen op het dak). Ondertussen bleef het regenen, dus wilden we wel weg. Het duurde allemaal wat langer dan gepland, dus pas rond half één vertrokken we. We zouden wel kijken waar het schip zou stranden. Alle afstand was meegenomen. Het viel een beetje tegen vandaag. Ook Ton kreeg dezelfde melding die Rick had gehad. Dus … auto 20 minuten langs de kant en de caravan afkoppelen. Dit moment hebben we maar gebruikt voor de lunchpauze, maar dan duurt het nog lang. Ook nu deed de auto het daarna gewoon. Rond half vijf had Ton het gehad, waarna we wat gingen drinken. We besloten hierna nog ongeveer anderhalf uur door te rijden tot Pechón. Via een steil weggetje (goed dat we niet moesten fietsen) kwamen we op de camping. Die ligt geweldig aan de kust hoog boven de zee. Jammer dat het hier ook regende. Hier in het restaurant gegeten (enorm voorgerecht, kip was volgens Sjoerd wat minder) en daarna nog een beetje verslag gemaakt.