De voorbereiding 2014-06-01 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu De voorbereiding 2014-06-01 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu

De voorbereiding 2014-06-01

02 Juni 2014 | Nederland, Teteringen

Omdat Ton in Middelburg moet zingen, besluiten we op de fiets daar heen te gaan.
Sjoerd en Taco hebben geen zin om daar te blijven luisteren en willen eerder terugfietsen. Marianne en ik rijden wel door.
Het is heerlijk weer, de zon schijnt enigszins en het waait niet of nauwelijks.
Onder Bergen op Zoom, na zo’n 45 kilometer pauzeren we 20 minuten tot 10.15 uur..
Hierna nemen we afscheid van Sjoerd en Taco. Zij rijden samen de opgenomen track terug naar huis, waar ze om 11.26 uur arriveren.
Marianne en ik rijden door naar Middelburg. Zodra we de grens met Zeeland passeren krijgen we wind tegen en die blijft waaien tot we in Middelburg zijn.
Wat is het toch een mooi landschap in Zeeland. We genieten van de vele mooie uitzichten.
Eenmaal in Middelburg gearriveerd, krijgen we op de markt applaus van de andere leden van het koor vanwege onze fietstocht.
We gaan eerst op zoek naar een bewaakte fietsenstalling en worden verwezen naar een zijstraatje. Daar is er wel een, maar die is op zonder niet open.
Bij het station is er wel een. Daar moet je met behulp van je chipknip in en uitrijden. Je kunt per chipknip maar één fiets doen. Gelukkig hebben we allebei een chipknip, maar we weten niet of er voldoende saldo op staat. Dus eerst weer terug naar de markt om de chipknip te checken en te laden. Dan weer naar het station om de fietsen weg te zetten en om te kleden in de wc bij de stationsrestauratie. Kost 50 cent pp!
Gelukkig is de beheerder van de fietsenstalling bijzonder vriendelijk.
Weer terug naar de markt waar ik nog snel een ijsje scoor en al likkend het podium oploop om te gaan zingen. Gelukkig is het ijsje op als we moeten beginnen!

Na het optreden gezellig verlaat geluncht met mijn zus. Vervolgens om 16.00 uur weer opgetreden.
Na het optreden met de chauffeur van de bus gepraat en gekeken of de fietsen mee naar huis konden.
Dat ging: mijn fiets op de achterbank en die van Marianne één rijtje daarvoor op de grond. Onderin de bus leggen vonden we zonde in verband met mogelijke beschadigingen.
Eenmaal terug in Breda moesten we de laatste 8 km nog naar huis fietsen. Eenmaal thuis bleken de kinderen de pizza al verorberd te hebben, zodat wij van armoede maar uiteten gingen bij de chinees.