De voorbereiding 2014-05-24 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu De voorbereiding 2014-05-24 - Reisverslag uit Teteringen, Nederland van tmst - WaarBenJij.nu

De voorbereiding 2014-05-24

02 Juni 2014 | Nederland, Teteringen

De planning was 120 km. We reden eigenlijk pal zuidelijk. Langs de Mark naar beneden, we passeren Hoogstraten, waarvan we de kerk op afstand herkennen. En rijden door Sint-Lenaarts. Vervolgens langs het kanaal van Dessel-Turnhout-Schoten, waar we wind tegen hadden. Onderweg spraken de jongens over de afstand van vandaag, of het net wat minder kon.
Marianne en ik besloten om de afstand te maximaliseren tot 100 km.
Hierdoor waren we bij Sint-Job-in-‘t-Goor op de helft en draaiden we om.
We reden dezelfde route terug, met een groot verschil: wind mee nu.
We vlogen langs het kanaal en reden met gemak tussen de 25 en 30 km/uur. In Ulvenhout haalden we ijs en gingen bij opa en oma langs.
Na een kort bezoekje reden we de laatste 10 km van de dag.